perjantai 18. tammikuuta 2013

Tarinalle jatkoa

En mennyt tänäänkään vielä kouluun, alkaa tämä kotona oleminen jo tympiä. Koulussakin olisivat kaverit olleet meiän äikän tunnilla, no kaipa niillä on hauskaa ilman minua. Maanantaina olis koulussa maantiedon kirjallinen kuulustelu, jossa kysytään kaikki Euroopan 41 valtiota ja niiden pääkaupungit. Oon kotona olessa lukenut niitä, mutta ei noita voi oppia, Suomen naapurit kyllä menee, mutta muut ei. Tai kyllä hän Turkki- Akara vielä menee, kun ite oon Turkissa käynyt. Huomasin tässä muuten äsken, että mulla on koneella toinen luku sitä mun tarinaa valmiina. Laitanpa sen tähän, koska ei ole oikeen muuta kerrottavaa. Kun kipeenä ollessa ei oikein mitään tapahdu. Toisesta luvusta tuli aika pitkä, mutta ei kai se haittaa :) Toivottavasti nautitte tarinan lukemisesta.

 Luku:2      Menneisyyden salat aukeavat

Star seisoi keskellä pimeyttä, minne hän katsoikin kaikki oli mustan värin peitossa. Star hätkähti, tämä kuuli jostain päin pimeyttä häijyä naurua. Pian Starin eteen ilmestyi mustan värinen susi, susi tuijotti Staria punaisena hehkuvilla silmillään. "Kuka sinä olet?" Star yritti kysyä, mutta sanat takertuivat tämän kurkkuun. Susi valmistautui hyökkäämään. Star yritti liikkua, mutta ei pystynyt. Susi näytti terävät hampaansa ja loikkasi Staria kohti, muristen vihaisesti. Star sulki silmänsä kauhusta, tämä oli varma loppunsa tulleen...

Star hätkähti hereille ja avasi silmänsä, tämä katsoi ympärilleen ja huomasi olevansa kotiluolassaan. Star hengitti raskaasti, ja nousi istumaan. "Taas tuo sama uni, mitä se oikein tarkoittaa?" Star ajatteli ja katsoi ympärilleen. Star pelästyi tämä huomasi, että Yumi ei ollu luolassa. "Huomenta Star." Star säikähti ja katsoi luolansuulle. Luolansuulla seisoi Yumi, jolla oli kaksi kalaa suussaan. "Ai, se olitkin vain sinä" Star sanoi ja huokaisi helpotuksesta. "Miksi näytätä noin pelästyneeltä?" Yumi kysyi ja käveli Starin luokse. "Näin taas sen saman unen, se ei jätä minua rauhaan" Star vastasi ja katsoi maahan. Yumi laski toisen kaloista Starin eteen ja sanoi "Syö nyt, niin voit sen jälkeen mennä johtajan luokse. Painajaisesi alkavat, todella huolestuttaa minua." Star nyökkäsi ja alkoi syömään kalaansa.

Star käveli metsätietä pitkin kohti johtajanluolaa, jossa lauman johtaja asui. "Mitäköhän asiaa johtajalla on minulle, tietääkö hän mistä uneni johtuvat...?" Star mietti, kulkiessaan. Star ei tienyt, että tämä päivä tulisi muuttamaan hänen elämänsä lopullisesti.

Hetken päästä, Star saapui johtajanluolan luokse. Star käveli sisälle ja näki johtajan edessään "Minä tulin nyt." Shin katsoi Staria ja sanoi "Hyvä istu alas niin voimme aloittaa." Star nyökkäsi ja istui Shinin eteen. "Voisit aluksi kertoa, niistä sinun unistasi" Shin sanoi. "Hyvä on. Näen joka yö saman painajaisen, ja se vainoaa minua. Unessa seison keskellä pimeyttä ja pian alan kuulemaan häijyä naurua. Sitten eteeni ilmestyy musta susi, jonka silmät hehkuvat punaisena. Sitten se hyökkää kimppuuni, enkä voi paeta sitä, koska jalkani eivät liiku. Sitten herään, tiedätkö mitä se voisi tarkoittaa?" Star kertoi ja katsoi Shiniä kysyvästi. Shin huokaisi ja vastasi "Star se mitä kerron nyt sinulle, voi kuulostaa oudolta, mutta se on totuus." Star nyökkäsi ja odotti, että Shin kertoi asiansa. "Star sinulla on todella suuria voimia, jotka olet perinyt vanhemmiltasi. Ja sinulla on myös sisko nimeltä Heart." Shin sanoi ja katsoi Staria. "Voimia, mitä tarkoitat ja miksi et ole kertonut aiemmin, että minulla on sisko?" Star kysyi. "Vanhempasi sanoivat, että en saa kertoa sinulle aiemmin, kuin nyt. Unesi olivat merkki siitä, että sinulle on kerrottava" Shin vastasi. "Vanhempani, oletko tavannut heidät? Luulin, että he kuolivat matkalla tänne ja Yumi löysi minut." Star kysyi, hämmästyneenä. "Emme ole kertoneet sinulle totuutta, mutta nyt on sen aika kuuntele minua tarkasti, niin saat vastauksen kysymyksiisi" Shin sanoi. Star nyökkäsi ja alkoi kuuntelemaan Shinin tarinaa.

"Monta vuotta ennen syntymääsi ennustettiin, että vanhempasi synnyttäisivät kaksi pentua. Pentujen tehtävä olisi tuhota pimeyden hallitsia, susi nimeltä Shouta. Ennustus toteuti, kun sinä ja siskosi synnyitte. Vuosi sitten, vanhempasi olivat matkalla tänne sinun ja siskosi kanssa. Olitte vasta parinviikon vanhoja ja todella pieniä. Matkalla tänne jouduitte vihollisen väijytykseen. Vanhempasi suojelivat teitä hengillään, ja se maksoikin heidän henkensä. Me odottelimme täällä teitä ja, kun teitä ei alkanut kuulumaan päätin lähteä etsimään teitä. Tiesin, että pimeys ei saisi saada teitä käsiinsä, joten pidin kiirettä. Kun saavuin luoksenne taistelu oli käynnissä, vanhempasi olivat pahasti alakynnessä. Liityin mukaan taisteluun, mutta sudet pakenivat ja ottivat siskosi mukaan. Vanhempasi olivat heikossa kunnossa ja silloin isäsi pyysi minulta palvelusta. Isäsi sanoi minulle "Shin pyydän sinua, huolehdi Starista ja vie hänet Yumin luokse. Kasvattakaa hänestä vahva ja kertokaa hänelle Heartista ja hänen voimistaan vasta, kun hän alkaa näkemään samaa painajaista jatkuvasti. En pyydä sinulta muuta." Suostuin isäsi pyyntöön ja otin sinut mukaani. En voinut pelastaa vanhempiasi olen pahoillani, mutta en voinut muutakaan, kuin jättää heidät ja tuoda sinut turvaan" Shin sanoi ja ja katsoi Staria. Star tuijotti maata, hän oli juuri kuullut vanhempiensa kuolemasta ja siskostaan. "Mitä minun pitäisi, nyt sitten tehdä?" Star kysyi hiljaa ja nosti katseen Shiniin. "Sinun on jätettävä lauma ja lähdettävä viiden taivaallisensisaruksen luokse. He auttavat sinua voimiesi kanssa ja sitten voit pelastaa siskosi" Shin vastasi. "Jätettävä lauma, mutta en minä voi Yumi ja ystäväni ovat täällä" Star sanoi. "Sinun täytyy toteuttaa ennustus, et voi kohtalollesi mitään" Shin vastasi. "Milloin minun sitten on lähdettävä?" Star huokaisi ja kysyi. "Lähetän yhden laumasta viemään taivaallisillesisaruksille viestin, he kertovat milloin voit lähteä" Shin vastasi.  Star nyökkäsi ja nousi ylös. "Minun on saatava olla nyt yksin, joten menen nyt" Star sanoi ja käveli luolasta pois. Shin nyökkäsi ja huokaisi syvään "Tämä on Starille raskasta, mutta en voi ennustukselle mitään" Shin ajatteli.

Star oli saapunut lammelle ja hän istui sen äärellä yksinään. "Miksi en voi olla tavallinen, en halua lähteä laumasta. Kotini on täällä, samoin ystäväni..." Star ajatteli ja huokaisi. "Kunpa ennustusta ei olisi, olemassa" Star sanoi hiljaa ja tuijotti vettä.

Chika oli juossut, ympäri lauman reviiriä etsien Staria. "Missä hän oikein on?" Chika ajatteli, juostessaan. Chika juoksi lammelle päin, se oli ainut paikka josta hän ei ollut etsinyt. Kun Chika saapui lammelle tämä huomasi, että Star istui lammen äärellä. "Star täällähän sinä olet, olen etsinyt sinua kaikki alta" Chika sanoi ja käveli ystävänsä luokse. Star ei vastannut mitään, vaan tuijotti vettä. Chika istui ystävänsä viereen ja kysyi huolestuneena "Star mikä sinulla on, voit kertoa minulle?" Star tuijotti vettä ja vastasi hiljaa "Ei minulla ole mikään." "Kyllä minä huomaan, että jokin vaivaa sinua" Chika sanoi. "Sain vain äsken kuulla johtajalta asioita, jotka muuttavat elämäni" Star vastasi ja katsoi Chikaa. "Haluatko kertoa minulle mitä hän sanoi, voin auttaa sinua?" Chika kysyi. "Minun on jätettävä lauma, minun on pelastettava siskoni ja toteutettava ennustus. Sain myös kuulla, että minulla on suuret voimat. Shin kertoi myös, kuinka vanhempani kuolivat. En usko, että voit auttaa minua noissa asioissa" Star vastasi ja huokaisi syvään. "Star minä... olen pahoillani, että vanhempasi kuolivat, mutta onhan sinulla vielä siskosi" Chika sanoi, yrittäen piristää ystäväänsä. "Niin sisko, jota en tunne ja en ole nähnyt häntä. Paitsi ihan pienenä, enkä muista siitä mitään" Star vastasi. "Star voithan sinä varmasti palata tänne, kun olet toteuttanut ennustuksen" Chika sanoi ja hymyli. Star nousi ylös ja sanoi "Chika olen pahoillani, mutta haluan olla nyt yksin. Ja miettiä näitä asioita." Star lähti kävelemään pois päin lammelta. "Voi sinua Star..." Chika ajatteli katsoessaan, kun Star käveli pois päin lammelta.

2 kommenttia: