perjantai 8. elokuuta 2014

Heips vain.

Nopeasti keksitty otsikko, joten älkää siitä välittäkö. Neljä päivää on nyt sitten oltu koulussa ja täytyy sanoa, että mukavalta vaikuttaa. Kyllä se ammattikoulu oli minulle oikea valinta. Voisin nopeasti selittää mitä olemme nyt tehneet tällä viikolla koulussa.
Tiistai: Koulu alkoi, joten perus tutustuminen toisiin. Olen muuten luokan ainut tyttö :D Okei, onhan siinä kakkosvuoden opiskelijoissa tyttöjä, mutta meidän  ryhmässä olen ainoa tyttö.
Keskiviikko: Aloitettiin sitten tekemään jo töitä. Elikkäs kuvan valitseminen kehystettäväksi, aukkopahvin leikkuuta ja lasin leikkuuta. Ja ihka ensimmäiset atk tunnit tarpeiston kanssa.
Torstai: Satamassa järjestetyt mölkkyturnaukset, hauskaa oli. Ja päästiin ajoissa kotiin.
Perjantai: Tehtiin niitä kehystys töitä ja saatiin jopa valmiiksi, joten kotiinhan sen toin. Kuva alempana.

Tässä tämä sitten olisi. Kuva on postikortti, jonka kaivoin koulun laatikosta :D Muuten kaikki on minun tekemääni, niin sanotusti. Itse olen aikas tyytyväinen, olihan tämä kuitenkin ensimmäinen työ tuolla koulussa. Aikaa tuon tekoon kului kokonaisuudessaan n.8h.

En keksi tähän nyt oikein muuta, mutta yksi tiedoitus kuitenkin löytyy. Olen ajatellut tehdä sellaisen My Room esittelyn, jossa kyllä näkyy koko asuntoni :D Joten tiedätte nyt mitä tuleman pitää, mutta lopettelen tämän tähän. Heipä hei.

1 kommentti:

  1. Kiva kun siellä koulussa on mukavaa :) Mulla alkaa koulu maanantaina, ehkä vähän jännittää miten tuun selviimää kaikista niistä lukiojutuista. :D

    VastaaPoista