sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Ajattelin nyt huvin vuoksi kertoa, että millanen täällää ruudun takana on joka kirjottaa tätä blogia. Eli siis olen syntynyt vuonna 1998 ja olen tyttö. Pituutta mulla on vain 150,2 cm, eli oon aika lyhyt. Olen huumorintajuinen, saan usein hulluja ideoita ja omasta mielestäni oon jotenkuten luova. Musiikkimaku on aika laaja ja kuuntele paljon One Directionia, kuten edellisestä viestistä voi päätellä. Lempivärini on musta ja muita hyvii värei on turkoosi, valkoinen ja harmaa. Keräilen kaikenlaisia manga ja anime sarjoja, eli oon japanihullu. Koulus oon keskiverto, eli jossaa aineis oon hyvä ja joistaa en tajuu yhtää mitää. Mut ei nyt muuta lupaan kertoo teille, joskus enemmän itsestäni,

Lähetää tänää muuten yhtien tuttujenkaa Lintsille, kun siellä on Valokarnevaalit. Tulee olee varmasti tosi hauskaa ;) en malttais odottaa iltaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti