sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Kirppari löydöt.

En viittinyt laittaa edelliseen viestiin tätä niin päätin tehdä uuden viestin. Eli siis, tuli hesassa olessa käytyä aika monissa kirpputoreilla. Rakastan kirpputoreja suunnattomasti, koska sieltä saa kirjoja ja kaikkea halvalla. Tuli ostettua pikkasen kirjoja viimeeksi, löysin yhteensä 10 kirjaa, paitsi yksi on äitin.
Kuvasta tuli tosi huonolaatuinen, pahoittelen. Eli siis Replica on äiskän, itse en jaksa noita lukea, vaikka vaikuttavat kiinostavilta, ehkä joskus jaksan lukea noita. Itselleni löysin halvalla Jesse pentukoira kirjan. Itseltäni tuota sarjaa löytyy jo entuudestaan, hyvä kirja oli, luin sen heti ekana päivänä :)
Diabolojakin löytyi kolme kappaletta. Diabolo- kamppailu aikaa vastaan, Diabolo- ihan tavallinen päivä ja Diabolo- pimeitä päiviä. Entuudestaan minulla löytyi Diaboloja viisi kappaletta. Mukavan keveää lukemista nuo ja hyvä juoni. Viimeisenä, mutta ei vähäisempänä löysin viisi Goosebumpsia. Nuo Goosebumpsit olivat vain euron kappale. Ostin ne, koska omistin jo kaksi Goosebumpsoa ja tiesin kirjat hyviksi. Löysin siis Goosebumpsit nimeltään Suon saalistaja, Kauhun kulissit, Mieletön mutantti, Kolkko aavekoira(suosikkini) ja Armoton aikamatka.

Lomalla oli paljon muuta tekemistä, että olen saanut vasta kaksi kirjaa luettua, mutta koulun jälkeen ehtii mainiosti ja illalla. Eiköhän nuo kirjat ole luettu jo parissa viikossa läpi :) Hyvä syy mennä sitten uudestaan kirpputoreille kiertelemään XD  Kommentoikaa jos haluatte, että tekisin jostakin kirjasasjasta/noista kirjoista esittelyn.

2 kommenttia:

  1. Mullaki on noita Diaboloja,kun liityin Polluxii vast liian myöhää,sillo ku Diaboloi ei enää tullu.Oon ostan kaikki mun Diabolot kirppiksilt,ja mul on niit nyt 14. :) Mul ei oo viel tota Diabolo-pimeitä päiviä,ni pitää munki alkaa ettii! :D

    VastaaPoista
  2. No mä en kuulu Polluxii, nii ostan noit aina kirpputoreilt. Mun mielest hyvä sarja, kiva tietää et muutkin lukee noita :)

    VastaaPoista