keskiviikko 20. helmikuuta 2013

Laskettelua ja muuta.

Sori, ku en oo vähään aikaan kirjotellu tänne. Mutta kyllä mä hengissä olen, ei vain ole ollut mitään kirjoiteltavaa. Samaa tylsää elämää olen tässä vietellyt. Koulussa mennyt ihan normaalisti, nyt meillä kaseilla alko hyvänmielenviikko, todella mielenkiintoista. Huomenna toka tunti sitä ja perjantaina kolmas. Ihanaa enää kaksi päivää koulua ja sitten hiihtoloma, mitä onkin jo odotettu. Tänää oli aamulla huono-olo, kun heräsin mut raahauduin kuitenki kouluun. Kun oli se laskettelureissu, olin aamul sitä mieltä, että rinteessä tulee olemaan ruumiita. Mutta ei tullutkaan, ihme kyllä. En kaatunut kertaakaan mikä oli hyvä asia. Olihan se laskettelureissu ihan mukava, mutta kylmä siellä tuli. Kävinhän mä yhes vaihees siel juomas kaakaon ja meinasin jäädä siks vikaks tunniks sinne kahvioo istumaa. Mutta päätin kuitenkin mennä vielä laskettelemaan. Ja, kun tulin jotaa tunti sitten kotiin piti tehdä läksyt huomiseksi. Miksi en tehnyt niitä eilen nii ei tänään olisi tarvinnut. Ja perjantaina olisi kemiankoe, en ole aloittanut lukemaan, enkä tiedä jaksanko tänään aloittaa. Jää varmaan huomiseksi se asia. Tänään myös Choco täytti puolivuotta, oli tarkoitus tehdä tuolle kakku, mutta ei ole pilttiä, enkä olisi nyt juuri jaksanut. Jää varmaan viikonlopuksi se homma sitten, silloin tulee paljon kuvia tänne, lupaan sen :) Mutta ei kai tässä nyt muuta ole kerrottavana. Muistakaa laittaa niitä kysymyksiä tulemaan, edellisen postauksen kommentti osioon. Heippa!

3 kommenttia: