tiistai 19. marraskuuta 2013

Puhelimelta kirjoittelua.

Maanantaina eli eilen alkoi Tetti, ja jo nyt voi sanoa, että paikka jossa olen on todella kiva. Ainakaan paikka ei ole hirveän suuri, joten kaipa sitä pian oppii missä mitkäkin tavarat ovat. Tet-paikan henkilökuntakin on todella mukava, juttelevat ja kyselevät kuulumisia. Mutta kyllä sen kuudentunnin jälkeen on kädet, jalat ja selkä kipeänä, vaikka pitääkin sen puolentunnin ruokatauon ja välillä käy juomassa. Eilen ja tänään olen katsonut elintarvikkeiden päivämääriä ja laitellut tavaroita hyllyyn. Tänään pääsin myös 15min aiemmin, kun ei ollut mitään töitä tai mitä siinä ajassa olisi edes ehtinyt tekemään. Asiakkaatkin ovat minulta kysyneet kaikenlaista, mutta en kaikkeen ole tiennyt vastausta niin olen vain sanonut, että olen Tet harjoittelia, mutta olen minä joissakin asioissa osannut neuvoa. Kuvia minulla ei nyt ole, koska kirjoitan puhelimelta, siitä voi johtua myös mahdolliset kirjoitusvirheet. Huomenna muuten loppuu tuo joulukalenteri äänestys, joten jos et ole äänestänyt tee se nyt ;) Mutta minä taidan nyt lopettaa tämän postauksen tähän ja mennä lukemaan kirjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti