tiistai 4. marraskuuta 2014

Koulun ohella tehty suurprojekti.

Kyllä nyt on tehty sitten koulun ohella, todellakin aikaa vievä asia. Eli tuli oma roolipeli perustettua, nyt tosin jätin kissat taakseni ja päätin tehdä susiin liittyvän ropen. Yksin en tätä, kuitenkaan ole tehnyt. Sain apua eräältä netti tutultani, jonka kanssa olen tutustunut todella hyvin. Eli Tattis siis on minua projektissa auttanut, suurimmaksi osaksi foorumin kanssa, mutta myös tekstien. Itse olen, kuitenkin suurimmaksi osaksi tekstit ja idean laatinut, koska minä tätä ehdotinkin hänelle. No olen todella iloinen avusta, jonka olen saanut. Vielä on pienoisia hieno säätöjä tehtävä tuonne, mutta valmis se alkaa olemaan jo. Joten mahdolliset ehdokkaat vain tulkaa tutustumaan Susisaaren tarjontaan. Linkki olisi tässä!

En mitään mainospuheita nyt ala kirjoittelemaan, koska foorumilta kaiken pitäisi löytyä. Joten enimmittä puheitta, voinkin jättää teidät päättämään tutusttutteko pääni sisällä kehiteltyyn ideaan. Tattikselta, kuitenkin apua kyselle idea tuolaiseksi muovailtu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti