lauantai 24. elokuuta 2013

Viikonloppua vietellessä.

Viikonloppua on tullut nyt vieteltyä hieman kipeänä. Torstai iltana oli kurkku sairaan kipeä ja nokka valui, mutta menin perjantaina kouluun, kun ei kuumetta ollut. Tässä olen nyt tämän ja eilisen päivän, kun koulusta tulin kotiin, niin vain makoillut. Kurkkukipu ja nuha alkavat tästä pikkuhiljaa jo paranemaan mikä on hyvä juttu, ainakin on mukavampi mennä kouluun terveenä. Nyt, kun oon kipeenä, niin olen vain piirrelyt, lukenut ja katsonut telkkaria. Telkkarista olen katsonut huvin vuoksi juniorinkanavaa, kun se nyt viikonlopun näkyy. Huomaa, että siellä vielä pyörii joitakin ohjelmia mitä on itse pienempänä katsellut. Piirustuksista ajattelin laitella nyt muutaman kuvan, kun en ole nyt muuta oikein kuvaillut.
Päätin piirtää omanhahmoni, jonka olen keksinyt jonkin aikaa sitten. Huomaa kyllä, etten paljon ihmisiä piirtele, mutta enköhän opi niitäkin piirtämään, kun vain jaksaa harjoitella.
Ajattelin aluksi jatkaa tuota taustaa, mutta päätinkin jättää sen tuommoiseksi.
Tuommoisen piirsin aikani kuluksi, voi olla, että juniorin tivuilla on vaikutuksia tuohon työhön

 Eilen tuli myös lakattua kynnet. Aluksi en päättänyt tehdä noihin mitään kuviota, mutta teinpä sittenkin. Ja loppuksi laitoin vielä glitterlakan noiden päälle.

Tiistaina alkaisi koulussa sitten lomautukset, tässä ekassa lomautus jaksossa meidän luokan opettajista on vain muutama pois, joten normaali tunteja varmaankin aika paljon. Mutta toisessa lomautus jaksossa sitten on meidän opeja aika paljon pois, saa sitten nähdä miten käy. Maanantaina pitäisi sitten uusia matikan pieni pistari, minulla oli kuulemma vain ihan pieni virhe, mutta joudun uusimaan kuitenkin. Sen pistarin pitää kuulemma olla täysin oikein, eiköhän se sitten maanantaina mene läpi. Muuta minulla ei nyt olekkaan, heippa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti