keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Eipä mitään ihmeellistä...

Hei, kaikille. Tänää on mennyt päivä ihan hyvin, tai ei ihan täydellisesti kuitenkaan. Unohdin yhden äikänmonisteen kotiin, mutta en tiiä sainko siitä wilmaa merkintää. Ois eka merkintä koko ylä-asteen aikana. Kemiankoe oli aika helppo, mutta voi olla, että meni huonostikkin. Saa nähä minkä numeron saan, kun luin koe-alueen, kolme kertaa läpi. Muuten päivä meni ihan hyvin, paitsi, että meillä oli enkuntunti. Mä en todellakaan pidä siitä enkunsijaisesta, että enkunopen pitää olla just meiän luokanvalvoja. Oikee enkunope on ihan sairaan mukava, mutta toi sijainen ottaa kyllä päähän. Huomenna pitäis sit mennä verikokeisii ja käymää samal ihan lääkärissä, mun polven takia. Se meni alku syksystä cooperin jälkee jotenki jännäst, kun se naksahti ja alko sitten särkee. Luulin, että se oli vaa jotenki menny siin cooperissa, että se parantuis. Mutta eilen se alko, taas koulumatkalla särkemään. Tänää oli yhtä tuskaa mennä rappuset ylös ja alas koulussa. Mutta onneks saatii myös aika lääkärille, eikä vaa verikokeisii. Toivottavasti tossa polvessa, ei olis mitään ihmeellistä. Mulla alkaa kohta loppuu ideat ton hamsterin kanssa, se puree koko ajan noita häkinpinnoja tai mitä ne nyt on. Oon laittanut noihin kulmiin vessapaperirullia, jotenkin jännästi, mutta se repii ne irti ja jatkaa puremista. Ollaa harjoteltu agilityy myös enemmän ja se saa juosta mun sylissä ja lattialla, mutta kuitenkin se vaan puree, kun on häkissä. Sillä on myös häkissä virikkeitä, mutta ne ei kiinosta sitä. No jos saisin opetettuu sille, että niitä pinnoja ei purra. Pitäs alottaa maantiedonkokeeseen lukeminen, mutta intoa ei ole. Mutta pakkohan se on, jotta tulis hyvä numero. No kaipa minä alan lukemaan siihen kokeeseen, niin en ainakaan perjantaina valita, että en oo lukenut. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti