perjantai 23. marraskuuta 2012

Elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista.

Tuo tuli tänää enemmän, kuin selväksi. Pari ekaa tuntia meni hyvin ja sain enkun kokeesta seiska puol, tyytyväinen olen. Wilmast katoin äsken tänään olleen hissan kokeen tuloksen 5+, ei menny hyvin. Mutta sit kaikki lähti menee rajusti alamäkeä, kun menin lääkärintarkastukseen. Ei aluks mitää, mut sit mulle sanottii, että pitää varata aika verikokeisii. Olin aluks, että miks ihmees? Sit se sano, että mul voi olla joko keliakia tai munuaisen vajaatoimintoa, joka aiheuttaa lyhytkasvuisuutta. Se sano et jos mul on jompi kumpi  noista, nii se on mulla oireetonta, ainakin tähän asti ollu. Et kiva vikat tunnit ei sit enää menny koulus hyvin, kun ajattelin vaa tota. Ruokakaa ei maistuun, vaikka oli hyvää ruokaa. Onneks kaverit lohdutti minuu, muuten en ois kestään loppu päivää koulus. Saa nähä sit, että mitä verikokeis sanotaa, ite en ainakaa lääkärii soita, äiskä saa luvan soittaa. Toivottavasti ei oo mitää ihmeen keliakiaa, sithän mun ruokavalioki muuttuis. Kun ei saa syödä, kaikkii viljoi. Ja toivon mukaan ei oo munuaisen vajaatoimintoakaa. Pitäs varmaa ens viikoks varaa se lääkärin aika, niin päästään tästä tietämättömyydestä. Mua pelottaa ihan hirvees ne verikokeet ja eniten se tulos :(  Mutta ei nyt muuta, hyvää viikonloppua niille, jotka siitä voi nauttia täysillä. Heippa!

1 kommentti:

  1. Tsemppiä ja jännitän yhdessä sinun kanssa, melkein tuli tippa silmään kun luin. Toivotaan kuitenkin ettei mitään vakavampaa oliskaan, eihän nuo sinun vanhempasikaan niin pitkiä ole.

    VastaaPoista