torstai 29. marraskuuta 2012

Hyvä vai huono asia?

Eli jokainen saa päättää onko se hyvä vai huono asia, jonka kerron seuraavaksi. Eli mun piti mennä tänää verikokeisii, mutta en mennyt. Koska sehän aika mikä meil ois tänää ollu, ei ollut ns. varattu aika, vaan semmoin et oltais menty ja ne ois sit ottaan sen verikokeen, kun ehtii. Joten äiskä soittaa sinne huomenna ja koittaa saada ihan kunnolla varatuks ajan, ens viikon keskiviikoksi, kun sillä on vapaapäivä. Joten vielä on aikaa, kunnes saan tietää verikokeiden tulokset. Tää viikko on mennyt, mun mielestä aika nopeesti. Mutta  huominen koulupäivä tietys menee, ihan sairaan hitaasti. Kuusi tuntia huomenna koulua, ei jaksais olla sielä niin kauan. No, huomenna haetaan se hamsteri sitten meille, aivan ihanaa. Viikonloppu menee sitten sen kanssa :) Jos se ei oo hirveen pelokas huomeen, voisin ottaa siitä kuvan ja laittaa tänne. Mutta vain jos se ei pelkää, minuu. Oon täs koulun jälkee järjestellyt sille hamsterille kaiken valmiiks, mitä oon vain keksinyt. Mutta ei minulla nyt muuta, huomenna kirjoittelen vasta illalla. Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti