keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Piirustuksia+päivän kuulumiset.

Tänää on ollut, ihan kiva päivä. Tein kemias yhen kokeen jälkikäteen ja se meni aika hyvin, omasta mielestäni :) Kuvikses aletaan tekemään kanaverkosta veistoksia, saa nähdä mitä syntyy. Käytii tänää matikas läpi jotaa Polynomii. Vahvistin matikanvihost ton nomi päätteen, koska mun nimimerkki on nomi. Aika hyvä yhteen sattuma :) Huomenna pitäs mennä tuntii aikasemmin kouluu, kun on englannintukiopetus. No meen kuiteski vast ysii nii ei se nii paljoo haittaa, vaikka oisin ihan hyvin voinu mennä vast kymppii. Mut parempi jos saan sen englanninnumeron nostettuu. Muuteskin tää päivä on ollu ihan mukava.

Nyt voisin laittaa tähän mun piirtämiä kuvia, yks kuva näist on aika vanha. Nää kaikki on hamstereita, koska haluun oppii pirtämään niitä paremmin.
Nää on piirretty mallista yhest Hamsterinpäiväkirja mangasta. Tos ei oo kirjotus virhettä, koska hamsteri on englanniks hamster.
Noi kaks piirustusta meni väärin päin, en tiiä miks. Kommentoikaa toki, mitä mieltä olette. Hamstereista muuten, että sain eilen tehtyy yhen agilityesteen, mut ei oo siit nyt kuvaa. Saan sen hamsterin varmaan täs parinviikon sisällä, siitä tulee sit paljon kuvia, sun muuta.
Aivan mahtava biisi, oon kuunnellu tota jo jonkun aikaa putkeen :)
Mut ei nyt sitten muuta, Moikka!

5 kommenttia:

  1. Hyvihän tämä onnistui,kun hommasin oman google-tilin.Nyt saat jatkossa hyviä kommentteja.

    VastaaPoista
  2. mä oon kans 1D fani ja toi on mun toiseks paras biisi. eka on story of my life.

    ja oot hyvä piirtää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 1D on paras ;) ja kiitos, onhan tuo piirustustaito tuostakin jo hieman kehittynyt.

      Poista